Thilda Sandqvist

Det är min älskade flickvän , vi möttes på fotbollsplanen i guess, sen på ett disco ,dagen efter i hamnen och dagen efter det i närmare än vecka. tillslut fick ja komma hem till henne och träffa hennes roliga familj :) Det tog nästan en månad innan det blev vi , tillsammans blev vi den 9 Juli på hennes konfrimation. Eller ja då fick ja träffa hela hennes släkt så då kändes det onödigt att inte bli tillsammans tror jag. Och snart är det den 9 Januari och då firar vi 6 månader, det är helt sjukt vad tiden går fort !
Iallfall så är Thilda det bästa som har hänt mig, även fast hon kan ha lite damp ibland så är hon så sjukt snäll och får mig alltid på fötter igen ifall jag har varit ledsen, hon förstår mig som ingen annan gör  och hon gör mitt liv till en dröm . Thilda är även smart, förstår inte varför hon valde mig då ? men hon kanske hade en dålig dag då, det jag menade med det är att hon ofta hjälper mig att tänka, vilket leder till att jag tänker en extra gång innan ja säger något. Hon förändrade mitt liv från ett tomt liv till ett liv fyllt med glädje och kärlek . tönt ? ja visst kalla eller tyck det om mig, men jag skriver vad jag känner och det känns rätt. För allting känns så rätt med dig , Thilda Emilia Sandqvist <3

Kommentarer
wilma

älska hennes släkt!!!!!! right emil? ;)



2012-01-08 @ 20:51:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

RSS 2.0