Äntligen är jag tillbaks

Har haft en hektsikt helg och en sjukt stressig inledning på veckan så bloggen har kommit i andra hand...
En kort resume av dom fem dagarna som jag har varit borta är : Steg upp tidigt på lördagen och åkte iväg till E-tuna för att gå Fortutbildningen i Fotboll. Skrev regelprov 11 av 13 rätt vilket är godkänt ! Gjorde även löptest och det gick finfint, kondisen på topp! Söndagen bestod av att vi var ute på tunavallen i E-tuna och lekte domare, efter det åkte vi tillbaka och gick igenom det sista.
När jag kom till skolan på måndagen så möttes jag av : PROV PÅ ONSDAG MODUL 6 , och för er som inte är insatta så är det skitmkt man ska kunna och denna gången handlade det om Materiallära . Så det vart att plugga o plugga o plugga. Det gav resultat då jag klarade det  , Sjukt skönt !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

RSS 2.0